دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





صدام ازگریه دیشب گرفته

...بخداعبدالله صدام ازگریه دیشب گرفته

 

 



نظرات شما عزیزان:

هیوا
ساعت19:27---13 خرداد 1392
سلام زهرا خیلی دلم برات تنگ شده کجایی چرا اریا نمیایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟











دوست دارم عزیزم راستی ایمیلم درست شد خواستی به من ایمیل بزن











بی وفا نباش عشقم
پاسخ:سلام گلم باشه حتمامنم دلم تنگید
پاسخ:عزیزم دلم فاطمه جونم ممنون ک سرزدی بازم بیا
پاسخ:فاطی چشم ولی منم ایمیلم مشکل داره درست شدبروی چشم عزیزم
پاسخ:فاطی گلم شرمندم ک دیرج دادم نمیتونم بیام نت ندارم الان ک دارم دکترممنوع کرده پای سیستم بشینم توکه میدونی ...
پاسخ:راستی فاطی من ن آریان هیچ جای دیگه نمیام گلبهارم برنامه امتحاناتمودیدی اینه شاهکارم


مهیا
ساعت23:10---28 ارديبهشت 1392
درضمن خیلی اوجی مهربونی هستییی
پاسخ:فداااااااااااااااااااااااااااااات گلم


مهیا
ساعت18:53---28 ارديبهشت 1392
وای عزیزم گریه نکن

اگه لیاقتتو داشته باشه بهش میرسی
پاسخ:مر30عجیجم فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات


هیوا
ساعت23:07---24 ارديبهشت 1392
سلام زهرا جان امروز اومدم به وبت یه سر بزنم ابجی با این آهنگی که گذاشتی حسابی دلمو هوایی کردی ولی خیلی حال کردم دمت گرم
پاسخ:فدای ابجی مهربون وگلم برم من قابلتونداره فاطمه جونم گلم دوستتدارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه،گلبهارم بازم ممنونم که سرزدی بووووووووووووووس


اسما
ساعت22:07---17 ارديبهشت 1392
من حال این عکستو میفهمم زهرا.خیلی قشنگه
پاسخ:قربونت عزیزم توهم ناراحت نباش دوست ندارم اجیمو ناراحت ببینم قابلتونداره فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات


اسما
ساعت9:31---16 ارديبهشت 1392
زهرا جون سلام.امتحانتو چه کردی خانمی
پاسخ:عزیزم فرداشروع میشن اولش دینی هست دعام کن گلم


هیوا
ساعت4:03---16 ارديبهشت 1392
هیچ داری از دل مهدی(عج)خبر؟



گریه های هر شبش را تا سحر؟







او که ارباب نمام عالم است



من بمیرم،سر به زانوی غم است







شیعیان، مهدی غریب و بی کس است



جان مولا معصیت دیگر بس است







شیعیان،بس نیست غفلت هایمان؟



غربت و تنهایی مولایمان؟







ما عبید و عبد دنیا گشته ایم



غافل از مهدی زهرا گشته ایم







برای سلامتی مهدی صاحب زمان(عج) ،پنج صلوات بفرستید.
پاسخ:الهم صلی علی محمدوآل محمد


کلبه ی عشق
ساعت22:46---15 ارديبهشت 1392
ممنون از سایت خوبتون من که خیلی دوست داشتم اهنگشن خیلی دوست داشتم دشت گلتون درد نکنه من که خیلی لذت بردم



پاسخ:فدات گلم قالب عشقمونداره ولی ای کاش بدونه چقددوسش دارمواینقداذیتم نکنه خوشحال شدم سرزدی


اسما
ساعت21:53---15 ارديبهشت 1392
مرسی که عکسای یاسی رو هاپولی کردیپاسخ:ملسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اسما
ساعت15:52---15 ارديبهشت 1392
مرسی زهراجون.عزیزم اون قالبو همینجوری گذاشتم....لطفا هروقت میری نظر همبده....اما وانمود نکن که منو میشناسی.....عزیزم اون قالبو گذاشتم که محمد اخلاقمو میدونه که ازش دلخورم...من اینطوریم....من بیشتر مطالبمو پنهان کردم و هیدنشون کردم.....حدود300تا مطلب داره وبلاگم.باهاش خوب بشم همه چیه وبلاگو درست میکنم خانمی
پاسخ:عزیزم من زیادبه اون وبت نمیرم واصلانظرندادم چون همه چی رامیدونم


اسما
ساعت9:13---15 ارديبهشت 1392
خیلی این تصویرش غم انگیزه...میتونم حدس بزنم بعد از ساعتها هق هق گریه.،دیگه توان اشک ریختن نداره...
پاسخ:اره خیلی دلم گرفته بود


هیوا
ساعت2:20---15 ارديبهشت 1392
مستي نه از پياله نه از خم شروع شد

از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد



آيينه خيره شد به من و من به‌ آيينه

آن قدر خيره شد كه تبسم شروع شد



خورشيد ذره‌بين به تماشاي من گرفت

آنگاه آتش از دل هيزم شروع شد



وقتي نسيم آه من از شيشه‌ها گذشت

بي‌تابي مزارع گندم شروع شد



موج عذاب يا شب گرداب؟! هيچ يك

دريا دلش گرفت و تلاطم شروع شد



از فال دست خود چه بگويم كه ماجرا

از ربناي ركعت دوم شروع شد



در سجده توبه كردم و پايان گرفت كار

تا گفتم السلام عليكم ... شروع شد





زهرا جان این از شعرای مهر نازه عزیزم قبلا برام فرستاده بود
پاسخ:اره گلم خیلی معلومه شعرای مهرنازه توکه چنین سلیقه وذوق نداری ههههههههههههههههه شوخی کردم ن گلم نفرستاده بود


هیوا
ساعت2:15---15 ارديبهشت 1392
عبدا لله ابجی منو اذیت نکن کچل پاسخ:منم عاشقتم گلم حتمابه اون کچل میگم که هیوامیگه منواذیت نکن ههههههههههههه دوستتدارم اجی جونم بوووووووووووووووووووس

هیوا
ساعت2:12---15 ارديبهشت 1392
سلام بمیرم برای ابجی نازم که گر یه کرده انشا الله هیچوقت چشمات گریون نبا شه



باز دلم دوباره به هوای خیالت هوایی شد ...



عجب هوایی شد هوای خیالت ...



چه بیخیال نفس می کشی در این هوای خیالی ...



چه دلتنگ است دلم در این هوای بی خبری ...



خبر که می رسد باز هم بی خبرم ...



هوای بود و نبودم یکسان شده است ...



چرا که خیال بی خیالش بی خیال است ...



باز می گویم به هوای خیالت دلم هوایی شد ...
پاسخ:ممنونم فاطمه جان اجی جونم خیلی خوشحالم کردی اصلاهم فکرشم نمیکردم سربزنی گفتم شایدهیواخانم منوازیادش برده ولی خدایش سرقولت هستی ولی نری که دیگه برنگردی حالتومیگیرم گلم هههههههههههههه


مهيار
ساعت21:07---14 ارديبهشت 1392
از دنیـــآی وآقــعـی و نــآمـَـردیــآش!
پنــــاه آوردیــــم بــه دنیــای مـجــازی!
غــافـل از این که، آســمون، هـــمون آسـمونه ...


دختری ماننده ماه
ساعت19:28---14 ارديبهشت 1392
تو سُڪـوتْـ مـܨ‌ڪُنـܨ

فَریـآב زمآنَمْـ را نِمـܨ‌فَهْمـܨ

یـڪُ روز مَـטּ سُـڪُوتْـ خوآهَمْـ ڪَرב

تو آטּ روز

بَـرآے اولیـטּ بـآر

مَفْـہـومـِ בیر شُـבטּ را خواهـܨ فَہْمیـב
پاسخ:ممنون گلم که سرزدی


MARYAM
ساعت19:28---14 ارديبهشت 1392
گریه نکن گلم وبت خیلی خیلی قشنگهپاسخ:مرسی عزیزم نظرلطفته گریه شده همدم هرشبم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 19:21 | |



کد